Să avem grijă (și) de noi

Să avem grijă (și) de noi

Un lucru tare important pentru mine, ca mamă, este să le clădesc celor mici o relație bună cu mâncarea. Vreau să fie ceva plăcut, mese în familie sau cu prietenii, să savureze timpul petrecut mâncând.

Lupta cu kilogramele este o luptă, care, din punctul meu de vedere, ține mai mult de psihic, decât de fizic. Când zic că ține de psihic, mă refer, că eu simt nevoia să slăbesc ca să mă simt eu împăcată cu mine, să mă simt bine în pielea mea, să mă împac eu cu mine.

Mâncând cu copii, gătind pentru copii, respectând orarul lor de mese, am realizat (după 3 încercări eșuate) că nu pot ține diete minune: Dukan, Rina sau disociat.

Așa că am apelat la ajutor specializat, la un medic nutriționist. Discuția a fost tare plăcută. I-am povestit istoricul meu medical, i-am explicat rutina mea, pasiunile mele și i-am spus cam ce îmi place să mănânc. Așa am reușit să încropim un meniu împreună, un meniu care să nu îmi schimbe stilul de viață și să nu îmi pună restricții oribile.

Avem 3 mese principale + 1 gustare. Minim 2 l de lichide pe zi.

Variantele pentru MICUL DEJUN:

  1. 100g brânză dulce + 5-6 măsline verzi + 1 roșie
  2. 1 felie șuncă de pui + 1 castravete
  3. 1 ou fiert + 1 roșie + 1 castravete
  4. 60g telemea + 1 roșie
  5. 200ml lapte 1,5grăsime + 1 lingură plină cu cereale integrale / ovăz.

Variante pentru PRÂNZ:

  1. 250g paste bolognese sau paste cu creveți;
  2. 60g piept de pui + 60g orez cu legume;
  3. 70g cartof natur + 60g piept curcan;
  4. supă cremă de legume
  5. 250g ciuperci + legume

Variante pentru GUSTARE:

  1. 125g fruct (Nu: banane, pere, prune, struguri, cireșe negre)
  2. 125g iaurt

Variante pentru CINĂ:

  1. 60g piept de pui + salată verde;
  2. 150g spanac sau urzici + 1 ou ochi;
  3. 70 g telemea vacă + 1 roșie + 1 castravete + 1 ardei + ceapă
  4. 60g pulpă de pui + 80g salată varză;
  5. 60g piept curcan + salata grecească (2 castraveță, iaurt, mărar, usturoi)

Am ajuns în punctul în care cred că nu trebuie să fie o luptă interioară, cea cu kilogramele, ci trebuie doar să reinventez un pic stilul de a mânca. Altfel, orice regim va fi o pierdere de energie, timp risipit.

Ce cred eu că este important, înainte de a începe, să vă evaluați, să vedeți lucrurile bune pe care le aveți de oferit, să fiți conștiente de propria voastră valoare.

Acum, la luptă!

Vă mbrățișez cu 1 kilogram în minus,

Lavi Mom

Lasă un comentariu